Tydzień pierwszy - " Wiejskie podwórko" (01-03-05.03)
- Poznanie mieszkańców zagrody wiejskiej
-Zapoznanie z odgłosami zwierząt na wsi
-Usprawnianie narządów nowy
-Śpiewanie określonych sylab na zmianę melodii
-Wykonanie plac plastycznych związanych z wiejską zagrodą
Tydzień drugi- "W marcu jak w garncu "(8.03-12 03)
-Zainteresowanie dzieci różnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w przyrodzie na wiosnę
-Tworzenie kalendarza pogodowego praca w grupie
- Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas zabaw ruchowych
-Rozwijanie słuchu fonetycznego
Tydzień trzeci - "Poznajemy pierwsze oznaki wiosny " (15.03-19.03)
-Zapoznanie dzieci z charakterystycznymi cechami wiosny i jej zwiastunem.
- Rozwijanie kreatywności
- Rozwijanie zdolności manualnych poprzez prace plastyczne
-Usprawnianie koordynacja ruchowej
Tydzień czwarty - " Już jesteś wiosenko " (22.03.26.03)
-Kształtowanie umiejętności rozpoznawania zwiastunów wiosny
- Kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie
- Rozbudzanie wrażliwości na piękno przyrody
- Budzenie i rozwijanie wyobraźni muzycznej, ruchowej , werbalnej i plastycznej
-:Poznanie polskich tradycji wiosennych